Sisena Concentració Nacional a Andújar

El cap de setmana 13-15 de maig va ser la 6a CN del ClubYBR, i aquest any va tocar Andújar, prop de Jaén. Amb ganes de cremar la moto, m’hi vaig apuntar i per no perdre gaire classe vaig baixar en un sol dia i pujar ídem.

L’anada: 790 km no es fan així com així, per això vaig sortir a les 7 del matí direcció Andújar. Per no trigar tant vaig pensar en agafar la AP-7 fins a València. Va ser una cagada important doncs em van cobrar 30€ de peatge i si hagués anat per la nacional no hauria perdut tant de temps en comparació, però què hi farem. Vaig veure algunes coses curioses pel camí, com ara un ocell que movia molt ràpid les ales i no es movia, taques vermelles molt sospitoses per l’asfalt o un conductor d’un camió que al avançar-lo va posar els braços sobre el volant al més pur estil Supermanesc. Finalment vaig arribar a l’hotel, eren les 1830 i les natges em demanaven repòs.

La concentració: El mateix divendres vàrem sopar en família, cada persona duia quelcom per menjar i tot i posar-nos com el Quico va sobrar-ne bastant. El dissabte era el dia en què es feia tot així que teníem una agenda atapeïda. Pel matí vam pujar al Santuario de la Virgen de la Cabeza per una carretera de 30 km tota ella formada per corbes i més corbes. Pujada, visita ràpida i baixada. Havent fet això ens vam dirigir al poble, creuant-lo les 20 motos i fent bastant de soroll fins la plaça principal, on vam aparcar per fer la foto de grup i anar a dinar. Posteriorment vam fer una visita de l’Andújar monumental, una visita que a més del guia turístic hi havia uns xavals que representaven algunes de les escenes que el guia ens explicava. Vàrem arribar al sopar ben cansats, però amb energia encara perquè es feia l’entrega de trofeios, i a mi em van donar el del pringat valent que venia de més lluny.

La tornada: Per sort la tornada no la vaig fer sol i vaig poder gaudir molt més de la carretera. Sortíem quatre motos de l’hotel juntes, però a Bailén ens va deixar un i més enllà, arribats a Manzanares, ens va deixar l’altre (un home de Saragossa de 57 anys amb una YBR super nova, un altre valent), així que ens vam quedar Gappy i jo pujant junts fins a Alcanar. Allà els vents de Tarragona em van ajudar venint d’esquena i permetent-me fer els últims 150 km a 90-100 per hora, arribant a casa a les 2130, 11 hores i mitja després d’haver sortit de Jaén.

Total: 1.662 km i un mal al cul brutal que dubto que marxi en els propers dies.

       

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Català, Sortides en moto. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sisena Concentració Nacional a Andújar

  1. Retroenllaç: Al sud de França amb la Ona | Voltant pel món

Deixa un comentari

