Bailando entre montañas

Folqué? organitzava un cap de setmana de ball folk i senderisme. Vaig tenir el plaer d’encarregar-me de la part de senderisme, definint les excursions a fer dissabte i diumenge.

Divendres havíem arribat a la casa i després del sopar vam estar ballant fins tard. Dissabte tocava fer l’excursió potent. No volia que fos tan intensa com la que havia fet la setmana anterior, així que havia escurçat alguns trams. Havíem de guardar forces pel taller i el ball nocturn!

Sortíem al matí de Braojos, per veure les restes dels bunkers. Aquest cop sí que les vam trobar, tenint les coordenades GPS i amb una vintena de persones a l’aguait. Des d’aquí seguíem endinsant-nos en el bosc, seguint la pista i escurçant quan la pendent ens ho permetia.

2016-01-30 Excursion Sabado (1) 2016-01-30 Excursion Sabado (2)

Dalt d’un cim vam trobar una roca que semblava posada a propòsit per a que el Francesco i la Lucía ens toquessin vàries cançons. La Maria i jo vam aprofitar per a ballar des de dalt de la roca, vigilant de no caure.

2016-01-30 Excursion Sabado (4)

2016-01-30 Excursion Sabado (3)

En tornar a la casa vaig veure que havíem caminat 19 km amb 800 metres de desnivell. Gens malament! Per sort no es va notar gaire l’esgotament i a la nit vam poder ballar fins les tantes.

Diumenge l’excursió havia de ser curteta. Després de recollir-ho tot a la casa vam pujar fins a Somosierra per veure la Chorrera de los Litueros. El dia estava molt gris i la visibilitat era molt reduïda. Així doncs va quedar un passeig curt, de 4 km, per agafar gana pel dinar de comiat.

2016-01-31 Excursion Domingo (1) 2016-01-31 Excursion Domingo (2)

Total: Combinar ball folk i senderisme neteja els pulmons i l’esperit, però el cos es pot veure ressentit. En qualsevol cas, val molt la pena!

Aquesta entrada ha esta publicada en Català, Excursions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Bailando entre montañas

1. Selene ha dit:

Menos mal…pensaba que dirías que no era compatible y que os habíais quedado al parking bailando… Jeje 😜